Indien je de bezorgdatum wilt uitstellen en gebruik wilt maken van langere opslagmogelijkheden:

Bij je bestelling heb je een bezorgdatum opgegeven. Als je geen specifieke datum hebt gekozen, plannen wij de snelst mogelijke leverdatum. Deze datum staat in je orderbevestiging, die je ontvangt na je akkoord op onze offerte.

Wil je binnen 3 dagen na je akkoord de leverdatum wijzigen? In veel gevallen kunnen we de levering dan nog zonder extra kosten uitstellen. Wil je de datum daarna wijzigen, dan brengen we opslagkosten in rekening omdat je bestelling langer in ons magazijn blijft.

Tot 5 werkdagen voor de levering kun je de verwachte bezorgdatum uitstellen

Wil je de bezorgdatum wijzigen? Stuur dan minstens 5 werkdagen vóór de geplande leverdatum een verzoek naar [email protected]. Vermeld je nieuwe gewenste datum en je ordernummer (TK-nummer). Let op: wijzigingen binnen 5 werkdagen voor de geplande leverdatum zijn niet mogelijk. Bij uitstel rekenen we vanaf de originele leverdatum €15,25 per dag voor opslag en verzekering, tot maximaal 60 dagen.

Postcodekaart