De extra opslag kan maximaal 60 dagen duren.
Indien je de bezorgdatum wilt uitstellen en gebruik wilt maken van langere opslagmogelijkheden:
Bij je bestelling heb je een bezorgdatum opgegeven. Als je geen specifieke datum hebt gekozen, plannen wij de snelst mogelijke leverdatum. Deze datum staat in je orderbevestiging, die je ontvangt na je akkoord op onze offerte of online bestelling.
Wil je binnen 3 dagen na je akkoord de leverdatum wijzigen? In veel gevallen kunnen we de levering dan nog zonder extra kosten uitstellen. Wil je de datum daarna wijzigen, dan brengen we opslagkosten in rekening omdat je bestelling langer in ons magazijn blijft.
Bekijk de postcodekaart hieronder om te zien op welke vaste dagen per week onze logistieke partner jouw adres bezoekt.
Thuiskeukens.nl levert geen onderdelen, fronten, accessoires of aanvullingen voor bestaande keukens. We willen er zeker van zijn dat alles foutloos verloopt, dit is bij een bestaande keuken alleen mogelijk als we toegang hebben tot de bestelgeschiedenis. Wil je een onderdeel bestellen voor keukenkasten welke door Thuiskeukens.nl zijn geleverd? Stuur ons dan een e-mail met het TK-nummer van je vorige bestelling en vermeld welk onderdeel je nodig hebt. Na ontvangst van je bericht sturen wij je een offerte.